Expired : 18.06.18

Angkat Kisah Firdaus, Insan Terpilih Raih Lebih 1 Juta Tontonan Di YouTube, Jay Iswazir Luah Rasa Syukur


Sebuah drama berjudul Insan Terpilih yang yang sarat mesej positif berkisar kisah lelaki tidak waras ternyata meruntunkan hati penonton yang menonton.


Bukan itu sahaja, drama Insan Terpilih ini telah mendapat perhatian yang meluas daripada peminat drama tempatan sekali gus memberikan komen yang positif terhadap drama tersebut.


Salah seorang pelakon drama tersebut, Jay Iswazir meluahkan rasa syukur atas sambutan drama Insan Terpilih yang sangat mengalakkan daripada penonton.


Kongsi Jay, drama tersebut juga sudah meraih 1 juta tontonan di YouTube setelah 5 hari dikongsi.


“Syukur Alhamdulillah..  terima kasih kamu kamu.. Apajua S T Y. R G  #Repost @syazwanzulkifly Assalammualaikum. Terima kasih kepada semua 1.1mil viewer yg menonton #insanterpilih di channel @youtube @tv3malaysia dan menjadikan naskah ini top 5 trending di youtube selepas 4 hari ditayangkan.


“Ini adalah diluar jangkaan untuk saya sebagai pelakon dalam naskah ini.Terima kasih atas sokongan anda terhadap naskah ini.Sehingga hari ini saya masih lagi menerima feedback2 positif dari penonton yg menonton naskah ini.


“Saya percaya penonton hari sudah bijak untuk menilai naskah naskah yang disajikan untuk mereka setiap hari.Harapan saya adalah,akan banyak lagi naskah2 seumpama ini dapat dihasilkan untuk hidangan anda sebgai penonton.


“Tahniah dan terima kasih untuk pihak @tv3malaysia ,pihak produksi @aniqcommunication_official ,semua tenaga kerja,semua rakan lakon dan juga anda sebagai penonton kerana sama2 membuatkan naskah ini trending seperti ini.yang baik datang dari Allah.Syukur Alhamdulillah.,” tulisnya.




Insan Terpilih merupakan sebuah drama yang menceritakan kisah benar dan diadaptasikan menjadi sebuah drama.


Drama yang berkisahkan tentang seorang watak lelaki gila bernama Firdaus yang mentaati perintah Allah S.W.T meski dirinya tidak waras.


Watak Firdaus ini telah dilakokan oleh pelakon hebat, Syazwan Zulkifly.


Drama ini turut dibintangi oleh pelakon hebat seperti Jay Iswazir, Liza Othman, Zara Zya dan Fathil Dani.



Foto/Video : Instagram Jay Iswazir, YouTube TV3 Malaysia


Norlida Ishak Shop