Expired : 18.06.18

Awalnya Kota Itu Nampak Kelihatan Begitu Tenang, Tapi Tiba-Tiba Dengan Sekelip Mata Sahaja Terjadi Macam Ini

Awalnya Kota Itu Tenang Lihat Tiba – Tiba Sekejap Menjadi. Netizen: “Masyaallah Seingat saya itu tanda kiamat ,kalo gk slah tanda-tanda kiamat adalah suburnya apalah saya lupa lagi”


Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.


Mengapa banjir berlaku? Kemungkinan sungai meletupkan tebingnya dan banjir ditentukan oleh faktor-faktor di kawasan sekitarnya, seperti kecurian lembah sungai, jumlah tumbuhan dan jenis batu yang berlaku.Kesan banjir jangka pendek boleh menjadi bencana, tetapi mereka juga boleh memberi kesan jangka panjang yang positif.


Sungai boleh melimpahi tebing mereka untuk menyebabkan banjir. Ini berlaku apabila terdapat lebih banyak hulu air dari biasa, dan ketika ia mengalir ke hilir ke kawasan rendah yang berdekatan (juga disebut dataran banjir), terdapat pecah dan air masuk ke dalam tanah.


Banjir boleh membawa kesan buruk dan boleh memberi kesan kepada ekonomi, alam sekitar dan penduduk. Semasa banjir (terutamanya banjir kilat), jalan raya, jambatan, ladang, rumah dan kereta musnah. …


kerajaan mengangkut anggota bomba, polis dan peralatan kecemasan lain untuk membantu mangsa yang terlibat. Semua ini datang dengan harga yang tinggi kepada rakyat dan kerajaan.Ia biasanya mengambil masa bertahun-tahun untuk komuniti terjejas untuk dibina semula dan perniagaan kembali normal.Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Awalnya Kota Itu Tenang Lihat Tiba – Tiba Sekejap Menjadi. Saksikan


Sila tonton video:


PEMBANTU RUMAH BUAT PERKARA INI DI DALAM BILIK. KALAU BUKAN ADANYA RAKAMAN CCTV INI DIA MASIH TAK MENGAKU..



Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video Penuh)


Geram!! pembantu rumah buat pembersihan rumah buat perkara cam ni. Kalau bukan adanya rakaman CCTV ini dia masih tak mengaku.. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.


Seorang pembantu rumah, adalah orang yang bekerja dalam rumah majikan. Pembantu rumah melakukan pelbagai perkhidmatan rumah untuk individu atau keluarga, daripada menyediakan penjagaan untuk anak-anak dan orang tua yang tangguh kepada pengemasan, termasuk pembersihan dan penyelenggaraan rumah tangga. Tanggungjawab lain termasuk memasak, dobi dan menyeterika, membeli makanan dan lain-lain urusan rumah tangga. Kerja sedemikian selalu diperlukan untuk dilakukan tetapi sebelum Revolusi Perindustrian dan kemunculan peranti penjimatan buruh, ia secara fizikalnya lebih sukar.


Sesetengah pembantu rumah tinggal di dalam rumah majikan mereka. Dalam sesetengah kes, sumbangan dan kemahiran meliputi tugas pengurusan yang rumit dalam isi rumah besar telah sangat dihargai. Akan tetapi, banyak pembantu rumah tidak memberi keyakinan kepada majikan sebab sesetengah pembantu rumah buat perkara yang tidak baik seperti curi duit majikan, dera anak majikan dan sebagainya. Walaupun pembantu rumah cam ni bukan banyak, tapi selalu memberi kesan yang tidak baik kepada keluarga majikan.


Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Geram!! pembantu rumah buat pembersihan rumah buat perkara cam ni. Kalau bukan adanya rakaman CCTV ini dia masih tak mengaku.. Saksikan


Sila tonton video:



Sumber


Norlida Ishak Shop