Expired : 18.06.18

Demi Allah Saya Cuma Nak Jilat Je – Wanita ini kongsi sesuatu yang mengejutkan!

Bahaya! Semakin menjadi-jadi manusia zaman sekarang. Kalau tak buat perangai pelik untuk raih populariti, dia buat perangai gila pula.


Seorang netizen baru-baru ini memuat naik sekeping gambar memaparkan notis daripada seorang individu yang gila seks.


“Akak, boleh tak saya nak jilat ##### akak? Kalau akak nak saya jilat ##### akak, akak buka tingkap empat-empat maknanya akak nak.


“Kalau akak tak nak, akak balik je lah,” tulisnya.



Menurut netizen berkenaan, notis itu diterimanya ketika dia berada di sebuah pasar raya di Johor.


“Baru 15 minit masuk Mydin Mall Taman Rinting, aku dapat notis macam ini. Bermakna si gila seks ini perhatikan aku.


“Mohon berhati-hati kaumku,” tulisnya.


Sudahlah gila seks, macam orang tak betul pula gaya penulisannya. Siap guna perkataan ‘Demi Allah”. Tak malu betul!


Perkongsian itu mendapat perhatian netizen yang menyifatkan individu berkenaan bukan sahaja gila seks, malah merana penyakit mental.


“Gila betul la. Ini bukan setakat gila seks, tapi mental. Suka-suka guna nama Allah pula tu,” tulisnya.



Kaum wanita dinasihati jangan keluar ke mana-mana berseorangan atau sentiasa berada dalam kawasan ramai orang untuk mengelak daripada perkara tak diingini berlaku.pru14.tv


TIP ELAK DIRI JADI MANGSA GANGGUAN SEKSUAL


korang pernah kena gangu tak dengan orang yang gile seks???kalau pernah mesti trauma dan fobia kan dan sejak dari tu asal nampak lelaki je korang rase nak terajang kuat-kuat betul tak??


kadang-kadang masaalah ni boleh jadi lagi serius bile dah terlalu fobia sampai boleh jadi sakit mental..dasyat..kalau korang tak pernah kena atau fobia dengan masaalah ni, fiera ade tip nak bagi dekat korang untuk elakkan dari diri korang menjadi mangse gangguan seksual..


Jangan berpakaian seksi..pakai yang asyik nak jolok mate orang..heii..ingat cantik sangatla tu nak tunjuk kaki,bulu kaki lebat seinci muntah orang tengok adelah..


adakalanye lelaki ni sebenarnye tak ade niat pun nak buat perkare tak baik dekat kite wahai wanita yang cantik..tapi dah kite sendiri bagi free dekat diorang suruh tengok mane tak teransang kan nafsu diorang sebab itulah diorang terdorong nak buat tak elok dekat korang..


Pergaulan yang tiada batasan.Harus sentiasa ingat pergaulan antare lelaki dan perempuan perlu ade batas-batas nye dear.jangan dok bagi je diorang pegang-pegang,sentuh-sentuh,duduk pun renggang-renggang.sebab tak ade batasan itulah yang boleh menjerumus korang kepade masaalah seksual!


Hormati diri kamu Maksudnye jangan senang-senang je korang bagi diorang sentuh korang walaupun tak ade tujuan yang mencurigakan,Tak kiralah korang rapat ataupun tidak dengan diorang.Hormatilah diri korang daripade diperlakukan sesuka hati.


Had dalam bergurau.biasenye kalau korang bergurau,kamu jadi terlupa serta membiarkan diri korang di sentuh dan sengaje je nk sentuh diorang..gedikss gitu!dearr..no..no..biar pun korang dalam keaadaan bergurau harus mengikat diri dengan batas-batas pergaulan..


Elak mengeluarkan sebarang perkataan lucah.biarpun rapat sekali pun hubungan korang dengan diorang yang jantina die lelaki ataupun dalam bahase agak kasar sikit jantan jangan merendah diri korang mengeluarkan sebarang kate-kate berbau lucah.faktor ni jugaklah boleh mendorong diorang berani menggangu korang secare seksual


Sumber-bm.cari.com.my


(GEMPAR!!!) “Kau Pernah Kena Rogol?”- Baca Luahan Isi Hati Mangsa ROGOL Ini


asal isu mangsa rogol boleh berkahwin dengan si perogol yang baru-baru dibangkitkan sejak kebelakangan ni adalah sangat memalukan dan menjijikan bila seorang manusia berstatus islam mengetengahkan isu ini atas sebab untuk MENJAGA AIB SEMATA – SEMATA.


Lepastu, atas persetujuan ibu bapa dan mangsa, si perogol diarahkan bertanggungjawab untuk berkahwin dengan si mangsa, dengan maka itu si perogol terlepas dari hukuman dan berkuasa untuk menghancurkan hidup si mangsa tadi.


Kau pernah kena rogol? Pernah tahu perasaan si mangsa bila diarahkan berkahwin dengan perogol? SANGAT MENJIJIKAN! TRAUMA! BENCIKAN DIRI SENDIRI! BERDENDAM DENGAN ORANG SEKILILING! RASA NAK BUNUH DIRI. Ini semua kerana maruah dah tercalar dan takutkan mulut manusia.


Aku disini hadir sebagai seorang mangsa yang pernah dirogol dengan rakus oleh manusia paling menjijikan, dan satu hal lagi tak ada sesiapa pun yang tahu aku pernah kena rogol, hanya satu /dua orang sahaja yang aku kongsi bersama.


Aku lahir dari kalangan orang berada, ayah cukup hebat dalam bidang perniagaan dan terkenal dalam kalangan businessman yang lain, erti kata lain maruah dia sangat tinggi. Aku sendiri sentiasa pentingkan penjagaan maruah dan badan aku sendiri, sampailah suatu hari selepas aku travel bersama rakan-rakan yang lain, dalam perjalanan pulang ke rumah dan berhenti di kedai.


waktu tengah hari tu aku ditarik kedalam kereta dan tak sedarkan diri! Bangun je sedar diri aku dah dekat dalam hotel tanpa Seurat benang, sedar apa yang dah berlaku dengan keadaan aku sangat kotor dan kelihatan menjijikan aku hanya mampu meraung!


Bila terimbas dalam keadaan sedar dan tak sedar aku tahu siapa yang merogol aku, lelaki ni dah lama sentiasa cuba ambil perhatian aku, aku tak pernah nak layan lelaki ni sebab aku hormat akan rumah tangga orang lain, dia sendiri sudah berkahwin dan ada anak! Kau cuba bagi tahu aku, apa aku dapat kalau aku terjah jantan ni merayu supaya dia bertanggungjawab, aku takkan dapat apa-apa melainkan dituduh untuk menghancurkan rumah tangga orang lain. Report polis? Selepas itu apa yang jadi?


Hanya akan berlaku kekecohan dalam keluarga aku dan sanak saudara. Baran ayah aku sehingga boleh bunuh orang lain, lagi-lagi kalau dia tahu satu-satunya anak perempuan dia dianiaya. Pernahkan jadi kes abang dan ayah dipenjarakan kerana membunuh perogol.


Aku tak nak semua benda tu sampai terjadi. Ini semua kerana takut malu dan pentingkan maruah. Aku sanggup telan seorang diri. Kenangkan tunang kesayangan aku, apa perasaan dia bila dia dapat tahu yang aku dah tak suci lagi. Aku bukan orang pertama yang dia sentuh.. Aku bersemuka dengan dia sebab sayangkan ikatan kasih kami.. Aku berterus terang pada dia, seperti yang aku jangka dia marah dan menangis tapi lepas tu dia terus peluk aku sampai lupakan hukum..


Image result for wanita belakang


Aku minta dia supaya tak beri tahu pada siapa-siapa supaya keadaan tak jadi keruh dan rosakkan maruah keluarga. Aku tahu bukan senang untuk dia telan, aku harap dia tahu aku yang menanggung ni lebih terasa peritnya.


Sehingga tinggal lagi 3 bulan untuk berkahwin, dia makin lama makin berubah dari lembut ke pemarah, hanya pada aku seorang tapi pada orang lain dia layan baik-baik. Sampaikan dia ungkit dan perli hal kisah gelap aku “eh, trip honeymoon tu tak payah lah..nothing special since it’s not our first night pun kan?” walhal aku tak pernah mintak walaupun nak juga merasa kebahagian seperti orang lain bersama orang yang kita sayang.


Aku cuba memahami perasaan dia dan sentiasa anggap yang dia tak sengaja. Setiap malam sejak kejadian tu, malam aku sentiasa ditemani air mata. Terasa kelat kenangkan sidia seperti tak bahagia menantikan hari yang sepatutnya menjadi hari kebahagian kami berdua, aku batalkan perkahwinan kami atas alasan aku dah tak ada perasaan lagi pada dia.


Pihak keluarga dia marah dengan alasan yang aku berikan. Dia tahu aku buat keputusan itu demi dia dan dia pun akur dan minta maaf yang dia dah berubah sampaikan dia terasa macam hubungan ni dah tak semanis dulu. Dia perlukan masa untuk menyendiri. Setahun lepas tu dia dah pun selamat diijabkabulkan dengan teman hidup baru dia.


Bila terimbas dalam keadaan sedar dan tak sedar aku tahu siapa yang merogol aku, lelaki ni dah lama sentiasa cuba ambil perhatian aku, aku tak pernah nak layan lelaki ni sebab aku hormat akan rumah tangga orang lain, dia sendiri sudah berkahwin dan ada anak! Kau cuba bagi tahu aku, apa aku dapat kalau aku terjah jantan ni merayu supaya dia bertanggungjawab, aku takkan dapat apa-apa melainkan dituduh untuk menghancurkan rumah tangga orang lain. Report polis? Selepas itu apa yang jadi?


Hanya akan berlaku kekecohan dalam keluarga aku dan sanak saudara. Baran ayah aku sehingga boleh bunuh orang lain, lagi-lagi kalau dia tahu satu-satunya anak perempuan dia dianiaya. Pernahkan jadi kes abang dan ayah dipenjarakan kerana membunuh perogol.


Aku tak nak semua benda tu sampai terjadi. Ini semua kerana takut malu dan pentingkan maruah. Aku sanggup telan seorang diri. Kenangkan tunang kesayangan aku, apa perasaan dia bila dia dapat tahu yang aku dah tak suci lagi. Aku bukan orang pertama yang dia sentuh.. Aku bersemuka dengan dia sebab sayangkan ikatan kasih kami.. Aku berterus terang pada dia, seperti yang aku jangka dia marah dan menangis tapi lepas tu dia terus peluk aku sampai lupakan hukum..


Image result for wanita belakang


Aku minta dia supaya tak beri tahu pada siapa-siapa supaya keadaan tak jadi keruh dan rosakkan maruah keluarga. Aku tahu bukan senang untuk dia telan, aku harap dia tahu aku yang menanggung ni lebih terasa peritnya.


Sehingga tinggal lagi 3 bulan untuk berkahwin, dia makin lama makin berubah dari lembut ke pemarah, hanya pada aku seorang tapi pada orang lain dia layan baik-baik. Sampaikan dia ungkit dan perli hal kisah gelap aku “eh, trip honeymoon tu tak payah lah..nothing special since it’s not our first night pun kan?” walhal aku tak pernah mintak walaupun nak juga merasa kebahagian seperti orang lain bersama orang yang kita sayang.


Aku cuba memahami perasaan dia dan sentiasa anggap yang dia tak sengaja. Setiap malam sejak kejadian tu, malam aku sentiasa ditemani air mata. Terasa kelat kenangkan sidia seperti tak bahagia menantikan hari yang sepatutnya menjadi hari kebahagian kami berdua, aku batalkan perkahwinan kami atas alasan aku dah tak ada perasaan lagi pada dia. Pihak keluarga dia marah dengan alasan yang aku berikan.


Dia tahu aku buat keputusan itu demi dia dan dia pun akur dan minta maaf yang dia dah berubah sampaikan dia terasa macam hubungan ni dah tak semanis dulu. Dia perlukan masa untuk menyendiri. Setahun lepas tu dia dah pun selamat diijabkabulkan dengan teman hidup baru dia.


Sumber : machanapakhabar.com


Norlida Ishak Shop