Expired : 18.06.18

#GempakSpot: "Ada 'Pervert' Ambil Gambar Aku Senyap-Senyap!" - Wanita Trauma




Gempak Spot



Viral


#GempakSpot:
Seorang pengguna Twitter yang menggunakan akaun Twitter @shazzainuddin berkongsi kisah bagaimana dia diekori seorang lelaki yang mengambil gambarnya tanpa pengetahuan dan kebenaran daripadanya.

Wanita sekalian alam, berhati-hatilah dengan lelaki pervert. Takutnya ada pervert ambil gambar aku senyap-senyap tadi time shopping.

Phone pegang kat bawah lepas tu ikut je mana aku pergi. Padahal aku pakai jubah hitam kot. Siap berjalan dengan suami aku. Berani dan gilanya orang macam ni.

Alhamdulillah suami aku perasan. Dia saje biar aku jalan ke depan sebab nak usha telefon dia. Sekali kantoi dok snap senyap-senyap.

Kena maki terus kat situ jugak mamat tu. Suami aku paksa dia bukak phone. Wehh banyak lagi gambar wanita-wanita lain.

Ahjumma yang pakai baju memang style makcik-makcik pun kena. Ni fetish kategori apa siut? Seram gila. Aku trauma.

Kepada wanita semua, mata korang kena alert bila berjalan. Perhati tengok kalau ada lelaki yang sedang pegang phone lain macam. Phone tinted, brightness paling rendah. Itu yang aku kena. Kalau orang dok ikut semacam dari belakang tu hati-hati.

Padahal tadi banyak kali aku dok bagi ruang kat mamat tu supaya jalan dulu. Sebab aku memang jenis tak suka ada orang dok jalan follow belakang. Tapi lepas tu dia follow dari area lain pulak.

Perempuan pakai seksi ke pakai jubah ke bertutup ke, tapi kalau dapat kat lelaki yang tak reti nak tutupkan pandangan dan kamera phone ni memang tak kemana jugak gila dia. Entah kalau pakai telekung pun sama jugak ke apa. Aishh seram. Sis trauma, okay. Trauma!

Kredit Gambar: Google

Kisah ini dikongsi oleh pengguna Twitter menggunakan akaun Twitter @shazzainuddin dan mendapat hampir 13,000 Retweet. Beberapa ejaan, perkataan dan ayat mungkin diubah suai untuk memudahkan pembaca.

Pandangan dan pendapat penulis adalah hasil karya asli penulis dan tidak mewakili serta tidak mencerminkan pandangan dan pendapat dari Gempak. Gempak tidak bertanggungjawab atas sebarang kesilapan atau kesalahan kandungan artikel ini.

Kepada anda yang berminat untuk menyumbang, hantarkan karya anda ke [email protected]