Expired : 18.06.18

“Kurang Ajar Aliff Syukri Panggil Wanita Itu Dengan Gelaran Hodoh”

Siapa yang menyaksikan  Gegar Vaganza pada  akhir minggu lalu pasti telah merasakan slot pembunuhan untuk penyampai yang menunjukkan  Aliff Syukri  mempromosikan produknya selama dua minit.


Tindakan-tindakan Aliff Syukri yang ingin mencari seorang wanita yang ‘jelek’ atau seorang wanita yang bodoh di kalangan penonton di program itu dilihat sebagai insolent kerana mereka tidak bertamadun dan tidak mengawasi perasaannya.



Dalam video di atas, dapat dilihat bahawa Aliff Syukri berkata dia melakukan kes itu untuk mencari rezeki halal selain menjanjikan untuk memberikan wang kepada wanita yang dipilih.


Tindakannya menjemput banyak komen negatif di internet termasuk selebriti Imran Ajmain yang mengatakan ia tidak perlu dan walaupun slot itu dirancang terlebih dahulu oleh penyokongnya.



“Saya sangat malu dan kagum dengan tindakan Datuk Aliff Syukri yang membuat kenyataan mengenai warna kulit Santesh dan juga mencari” wanita yang hodoh “di khalayak ramai untuk mencuba produk mereka. Bukan satu cerita tentang cubaan gim. “Itu tidak perlu, perkauman, cauvinist & begitu salah pada banyak peringkat,” tulis Imran Ajmain.


Nampaknya Aliff Syukri tidak kehabisan mencari penerbitan murah untuk menjual produk jualannya dan kami ditanya sama ada dia akan dapat membayar penaja sebelum ini?


SUMBER


 


The post “Kurang Ajar Aliff Syukri Panggil Wanita Itu Dengan Gelaran Hodoh” appeared first on OhGebang.


Norlida Ishak Shop