Expired : 18.06.18

“Macam-Macam Kat Media Sosial, Nak Cerita Lebih Kena Balik Batang Hidung Sendiri,” – Aril Pilus 


Penyanyi dan pengacara, Aril Pilus tidak mahu mengulas panjang mengenai isu semasa masa kini.


Katanya, dia hanya mengetahui perkara tersebut melalui media sosial dan membacanya sepintas lalu.


Malah, Aril yang juga host program CCTV turut mendoakan agar perkara yang berlaku pada rakan artis dipermudahkan urusan.


“Macam2 cerita kat media sosial ni, aku pon baca je la, nak komen lebih2 kang kene balik kat batang idung sendiri, nengok je lah dan jadi pengguna media sosial yang berhemah.


“Apa2 pon yg berlaku, saya doakan semoga korang di permudahkan setiap urusan dunia dan akhirat, di perluaskan lagi rezeki Allah swt di hari2 yang mendatang, amin,”tulisnya.




Terdahulu, beberapa berita sedih dan gembira berlaku kepada para selebriti dalam masa yang singkat.


Malah, perkara tersebut telah menarik perhatian ramai.


Foto : Instagram Aril Pilus