Expired : 18.06.18

Masih Ingat Lagi Baby Comel Kacukan Terengganu dan Russia Ini, Kini Sudah Mempunyai Adik! (Foto)

Dhuha Sophea adalah hasil cinta istikharah antara dua benua yang berbeza. Ibunya berasal dari Terengganu dan ayahnya pula seorang warga Russia dan kini mereka sekeluarga menetap di Sweden. Sekarang Dhuhaa makin membessar, bijak dan makin comey.



Dhuhaa Sophea Stumbrys mula menjadi sebuu tan di media sosi4l dulu, sekitar 2017, masa itu dhuhaa masih kecil. Dhuhaa merupakan anak seorang wanita melayu berasal dari Malaysia, Siti Safuraa Hamzah, dan Asadullah Stumbrys, lelaki yang berasal dari Russia.



Dhuhaa Sophea dilahirkan pada 29 September 2016 di Stockholm, Sweeden.




Kecomelan Dhuhaa Sofea dengan matanya yang buIat, sama seperti anak patung! terlajak comey dan sekarang ini makin membesar bijak dan makin comey. Admin pun terpukau lihat gambar2 yang di upload dalam IG ibunya.



Bulatnya mata sicomel ni



Muka tak senyum pun comel



Alhamdulillah, Dhuha bakal dapat adik di fahamkan sudah hampir due, tak sabar nak tengok kecomelan adik dhuhaa nanti. Menurut komen dari ibu dhuhaa, dhuhaa bakal dapat adik perempuan. Wah bestnya bakal ada teman main nanti.



Update : Dhuha dahpun dapat adik perempuan! Comelnya tak mengalahkan kakaknya ye ;




Baru-baru ini telah heboh dengan kehadiran seorang bayi perempuan yang dikatakan amat cantiik. Sebelum kehadirannya sudah ramai yang memuji matanya yang sangat cantiik.


Ibu kepada bayi cantiik itu sebenarnya berasal dari malaysia iaitu Safuraa Hamzan 32 tahun dan dia juga sangat bersyukur dikurniakn seorang anak yang diberi nama Dhuhaa Sophea yang sudah berumur 9 bulan dan dalam keadaan yang sangat sihat.


Bayi perempuan itu juga telah menjadi perhatian ramai di laman sosi4l masa kini. Menurut ibu kepada bayi cantiik berkenaan, dia dikurniakan seorang anak yang comel hasil dari perkahwinannya dengan seorang jejaka pilihan hatinya yang berasal dari negara Eropah iaitu Asadullah Stumbrys 33 tahun.


“Saya tidak pernah merancang atau berminat nak kahwin dengan ‘mat salih’. Alhamdulillah jodoh saya dengan suami dan dikurniakan anak comel,” katanya yang juga bekas model.


Siti Safuraa sebenarnya berasal dari besut terengganu dan ujarnya dia mula-mula memuat naik gambar anak kesayangannya di laman sosi4l sejak dari bulan oktober tahun lepas


“Orang tak kenal pun ‘share'(kongsi) gambar anak saya. Kebanyakan pengikut saya di FB dan Instagram adalah orang Malaysia,” katanya yang sudah dua tahun menetap di Sweden.


Selepas sahaja gambar anaknya dimuat naik gambar anak kesayangannya di facebook, ramai yang meminta supaya terus untuk memuat naik gambar dan video dhuhaa pada setiap hari.





“Ada yang mesej saya di akaun FB minta video dan gambar. Jika saya tidak muat naik dalam tempoh dua hari, pasti ada yang risau dan bertanya keadaan Dhuhaa. Syukur kerana saya menerima komen positif dan tidak dikec4m,” katanya. Sumber aliffchannel


Sumber ; IG ctsafuraa


Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD


Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDunia





Norlida Ishak Shop