Expired : 18.06.18

Muzik Video Baru Ada Babak Helikopter, Netizen ‘Meluat’ Sufian Suhaimi Belum ‘Move On’

Selepas setahun tidak berkarya, akhirnya penyanyi Sufian Suhaimi melancarkan single terbarunya bertajuk Mencuba dan turut memuat naik muzik video lagu tersebut di YouTube.



Bagaimanapun, muzik video lagunya itu dikatakan sedikit sebanyak mengimbau kembali kisah putus cintanya terdahulu bersama aktres, Elfira Loy. Paling ketara sekali adalah babak menaiki helikopter.


Rata-rata netizen yang menonton berkata, mereka sudah bosan Sufian tidak habis-habis menjaja kisah cintanya itu dan nampak sangat masih belum ‘move on’.



Namun, kata Sufian babak berkenaan tiada dalam perancangan asal dan ditambah pada saat akhir selepas mendapat tajaan daripada syarikat penerbangan persendirian.


Sejujurnya saya gementar untuk menjayakan babak ini sebab tidak mahu ia jadi isu besar atau menyinggung mana-mana pihak.



Lagi pula, dalam perancangan asal memang tidak ada babak ini. Apabila ada yang menaja pada saat akhir, saya dan pasukan terima saja. Namun, terpulang kepada persepsi penonton sejauh mana nak menilaikan muzik video ini. Ingin dijelaskan, ia tidak ada kaitan dengan mana-mana pihak.


Pada masa yang sama, Sufian mengakui dirinya sudah lama ‘move on’ dan tidak lagi memikirkan apa yang pernah terjadi lagi sebelum ini.


Sumber Berita : Harian Metro


Norlida Ishak Shop