Expired : 18.06.18

Nekad bu4ng semua baju tak cukup kain, Jue Aziz kini selesa dengan imej baru

Jue Aziz satu ketika dahulu memang terkenal dengan imej s3ksinya. Namun itu semua adalah kisah lama. Mendapat hidayah untuk bertudung selepas bermimpi bertemu arwh ayahnya, kini Jue Aziz tampak begitu menawan dan manis sekali dengan imej barunya.


Malah kesemua baju-baju terlampau s3ksi miliknya juga telah dibuang. Satu tindakan yang amat bagus sekali. Walaupun ada yang mencadangkan agar baju s3ksi tersebut dijual, namun Jue Aziz mengambil keputusan untuk membuangnya.



Alhamdulillah, saya kini lebih tenang dan selamat. Paling penting juga orang sekeliling lebih menghom4t1 penampilan sebegini. Jika sebelum ini pelbagai persepsi ngatif dilemparkan, tapi sekarang lebih ke arah positif.


Saya akui berhijab juga tak lepas daripada pelbagai dgaan. Tpu kalau saya katakan tak ada, tapi semuanya dapat diselesaikan dengan lebih tenang dan lancar. Allah SWT permudahkan jalan itu.


Ada sesetengah baju yang boleh disuai padan dengan penampilan baru ini, saya masih simpan. Kalau yang terlalu sksi saya buang terus. Ada orang cakap kenapa tak derma atau jual, tapi pada saya tak ada gunanya.


Apabila berbuat demikian, ia lagi menambah d0sa. Sepatutnya kita perlu mendidik ke arah kebaikan bukannya mendorong jadi lebih ngatif.


Semoga dengan penghijrahan ini, Jue Aziz akan lebih murah rezeki, diberikan ketenangan dalam hidup serta dipermudahkan segala urusan. Sama-sama kita doakan.


Wajah terkini Jue Aziz Setelah Beberapa Tahun Bertudung













“Sudah Habis Edah, Kami Ce rai Cara Baik” – Jue Aziz



Kami berharap Jue Aziz akan terus dengan imej berhijab ini.. Memang cantik!! moga terus istiqomah.


Sumber: HM via JiwangMedia


Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD


Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDunia





Norlida Ishak Shop