Pelakon, Faralyna Idris menerusi entri terkininya di Instagram ada berkongsi mengenai persiapan rayanya sama keluarga, tahun ini.


Katanya, dia tidak meminta lebih buat suami dalam persiapan Syawal selain memilih untuk mengecat dinding kediaman agar tampak seperti baru.





View this post on Instagram



Kalau dulu, nak raya je mesti sibuk layan mummy tukar curtain baru, tukar sarung cushion dkt sofa tu.. ke sana-sini lah tengok fabrics. Lepas tu, rearrange perabot. Nak kasi rasa suasana baru.. Fresh. Kan? Skrg ni, Bonda tak minta semua tu ( tahun dpn tak tahu lagi tau Ayah.


Norlida Ishak Shop