Expired : 18.06.18

Setelah Sekian Lama Kunci Mulut, Akhirnya Noor Nabila Beri Respon Mengejutkan Hubungannya Sekarang Dengan Sharnaaz Ahmad

Sebelum ini timbul khabar angin mendakwa rumah tangga Sharnaaz Ahmad dan isterinya, Noor Nabila bergolak apabila kedua mereka sering memuat naik status sedih di media sosial. Sehingga kini, mereka masih mengunci mulut dan tidak memberikan sebarang komen berhubung gosip berkenaan.


Seperti biasa, sudah tentu ada sesetengah netizen tertanya-tanya mengenai status rumah tangga mereka, malah ada yang mengatakan sudah lama tidak melihat gambar mereka bersama anak mereka, Jebat Jayden



Tidak hanya berdiam diri, Noor Nabila dilihat membalas komen netizen tersebut yang seolah mencetuskan provokasi. Nabila juga turut meminta kepada netizen supaya tidak perlu campur urusan peribadinya. Nabila juga turut menegaskan untuk tidak lagi mengikutinya di Instagram jika tidak suka dengannya.






Dalam pada itu, ramai pengikutnya memberikan kata-kata semangat buat Nabila dan mendaoakan yang terbaik buat pasangan tersebut. Apa pun diharap segala permasalahan dapat diselesaikan secara baik.



Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila Jumpa Kaunseling JAWI?


Baru-baru ini timbul khabar angin mendakwa rumah tangga Sharnaaz Ahmad dan isterinya, Noor Nabila goyah.  Kisah rumah tangganya mula diperkatakan netizen berikutan sejak kebelakangan ini Sharnaaz dilihat sering memuat naik kapsyen seolah dalam keadaan sedih mencetuskan tanda tanya.



Hasil carian netizen juga mendapati, Sharnaaz dan Nabila juga dilihat tidak lagi mengikuti antara satu sama lain di akaun Instagram. Malah, timbul pula khabar angin mengejutkan apabila baru-baru ini pasangan tersebut dikhabarkan berjumpa dengan kaunseling di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).


Menerusi Instagram @makcik_puaka, seorang individu mendedahkan Sharnaaz ke JAWI dan Nabila juga dikatakan turut hadir bersama bapa tirinya.



“Serba salah sebenarnya nak cakap. Actually Sharnaaz ada rujuk dengan kaunseling dekat JAWI hari tu Sebab mak iolls ada keje kat sana Dia cakap ada nampak Sharnaaz tu datang JAWI tettt wallahualam.


“Betik mak iolls keje JAWI yang bagitahu Sharnaaz datang JAWI untuk kaunseling. Then Nabila pegi dengan bapa tiri dia,” tulis individu tersebut.



Bagaimanapun setakat ini masih tiada penjelasan lanjut daripada kedua-dua pihak berhubung dakwaan tersebut. Sharnaaz dan Nabila mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Jebat Jayden.



Sumber : Rotikaya via videoviral


Norlida Ishak Shop