Expired : 18.06.18

“Sis Ni Sejenis Yang Boleh Makan Kat Mana Jer…,” – Sheila Rusly


Pengacara dan penerbit terkenal, Sheila Rusly ada memuat naik sekeping foto di akaun Instagram miliknya.


Kongsi pengacara Ketuk-Ketuk Ramadan itu dia bersikap terbuka dan tidak cerewet jika makan di kedai warung.


“Sis ni sejenis yg boleh makan kat mana jer.. warong tepi jalan, warong dah nak roboh, semua tu takde hal.. janji food dia letopppannnn..,” tulisnya.




Dalam pada itu, peminat memuji sikap rendah diri penerbit berusia 47 tahun itu.



Tidak kisah makan di warung atau kedai makan bertaraf 5 bintang yang penting menu yang dihidangkan sedap dan menyelerakan. Betul tak?


Gambar : Instagram Sheila Rusly


Norlida Ishak Shop