Expired : 18.06.18

“Tak Pernah Nyanyi Dari Dulu Sampai Sekarang,”- Bakal Berentap di GV6, Jatt Black Dog Bone Mulai Rasa Gementar Andai Nyanyi Lagu Rap 


Program realiti hiburan fenomena, Gegar Vaganza Musim Ke-6 (GV6) kembali lagi dengan para peserta yang hebat dan mantap.


Misalnya, peserta Tahir Ali atau lebih dikenali sebagai Jatt (Black Dog Bone) merupakan antara peserta GV6 dan dia menjadi peserta paling senior musim ini.


Jatt, 63 tahun mendedahkan bahawa dia pernah menerima tawaran GV semenjak musim kedua lagi.


“Saya telah terima tawaran ini semenjak GV2, GV3 dan GV4. Tapi ketika itu, saya terpaksa tolak secara baik kerana sibuk menyanyi di kelab. 


“Apabila mereka (pihak produksi) menghubungi saya dan saya juga sudah berbincang dengan team saya.


“Sekali gus, mereka memberi ‘green light’. Jadi, saya terima dengan hati terbuka,” katanya kepada MH. 


Akui sedikit gemuruh untuk bersaing bersama rakan selebriti yang mempunyai keunikan suara tersendiri, Jatt akui agak sukar buat dirinya andai perlu menyanyikan lagu bergenre rap.


“Saya takut saya akan diberi tanggungjawab untuk membawa lagu rap. Saya tak pernah nyanyi lagu sedemikian dari dulu sampai sekarang. 


“Buat masa sekarang ini, saya tiada spesifik lagu rap yang saya boleh bawa dan insyallah saya akan cuba untuk mencari dan mencuba nyanyi rap sekiranya perlu, ” katanya yang sudah biasa membawa lagu rock, zapin dan asli tradisional. 



Pada masa sama, bintang Singapura ini juga yakin program ini banyak memberi impak positif kepada para peserta dan peminat.


“Program ini bukan sahaja nak lihat kita nyanyi dalam genre muzik yang biasa kita bawa, sebaliknya mereka mahukan sesuatu di luar kotak untuk melihat persembahan-persembahan yang jarang atau tak pernah kita lakukan,” katanya optimis. FOTO


Jatt ditemui di The Gardens Mall, Mid Valley baru-baru ini selepas perkenalan 13 bintang GV yang bakal berentap pada 13 Oktober ini (Ahad).


“Apa yang menarik minat saya untuk menyertai program ini kerana dari awal lagi program ini diadakan, saya lihat kita dapat bertemu rakan-rakan lama yang muncul kembali dan membuat persembahan. 


“Seronok apabila bersama rakan-rakan artis yang lain dalam satu pentas. Itu merupakan satu kelebihan dalam program ini.


“Saya sudah bersedia dan hanya ikut sahaja seperti pihak produksi mahukan,” jelasnya bersemangat. 


GV6 akan bersiaran langsung pada 13 Oktober ini (Ahad) di Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123) yang menampilkan peserta seperti Sham (Visa), Roy, Ameer (Sofazr), Hardy Mirza, Naqiu (Boboy), Wann, Mazlela, Feeza, Noorshila Amin, Nurfatima, KOOL dan One Nation Emcess.



Norlida Ishak Shop