Expired : 18.06.18

Terbeliak mata Erra Fazira cakap Nogori dengan Awie

Berganding sebagai pengacara buat pertama kali, keletah pengacara gantian program MeleTOP, Datuk Awie dan Erra Fazira berjaya mencuri tumpuan penonton.



Menggantikan tempat pengacara utama apabila Nabil Ahmad dan Neelofa bercuti, pasangan yang pernah mencetuskan fenomena dalam industri hiburan pada era 1990-an itu begitu bersahaja mengendalikan program bual bicara hiburan popular di Malaysia itu.


Buktinya, ramai yang memuji gaya pengacaraan mereka, malah ada yang membuat permintaan untuk menyaksikan Awie dan Erra digandingkan lagi sebagai pengacara MeleTOP.


 

“Alhamdulillah, pihak penerbitan suka dan berpuas hati dengan penampilan saya. Saya juga sangat gembira dan terharu kerana pihak produksi memilih saya untuk mengendalikan program ini bersama Awie. Terima kasih atas kepercayaan yang diberikan.


“Jika ditawarkan kembali saya sentiasa terbuka, tapi untuk menjadi pengacara sepenuh masa, rasanya tidak sesuai kerana program ini terlalu sinonim dengan Neelofa dan Nabil .


“Kalau setakat ganti untuk dua episod saya tiada masalah kerana program ini sangat menyeronokkan dan santai,” katanya.


Ditanya mengenai gandingannya dengan Awie pada program itu, Erra akui Awie seorang yang kelakar sehingga membuatkan penonton bergelak ketawa.



“Ketika dimaklumkan akan bergandingan dengan Awie, saya tidak mengambil masa lama untuk menerima lamaran itu kerana bekerja dengannya bukan perkara baru.


“Saya harap penonton berpuas hati dan terhibur pada malam itu ,” katanya.


Sumber : HMetro


Terbeliak mata Erra Fazira ha cakap Nogori dengan Awie



Post Views: 5


Norlida Ishak Shop